KONTAKT / PATIENTPORTALEN

 

NB: Du skal være logget ind via forsiden, for at kunne komme i kontakt med os.


Du bestille tid til ikke-akutte konsultationer, forny recepter, modtage prøvesvar eller stille et kortfattet spørgsmål via e-konsultation.

Du opretter dig som bruger ved at klikke på "Ny bruger". Herefter udfyldes de nødvendige oplysninger, og så sendes der en anmodning til os om at få adgang til portalen. Når vi har godkendt anmodningen, modtager man besked via mail, og så kan man kommunikere med os.

Vi gør opmærksom på, AT MAN IKKE KAN FÅ KONSULTATION HOS SÅVEL LÆGEN SOM HOS SYGEPLEJERSKEN PÅ SAMME DAG, idet vi kun kan modtage ét konsultationshonorar fra sygesikringen pr. dag.  Hvis man alligevel bestiller tid hos begge, VIL AFTALEN HOS LÆGEN BLIVE ANULLERET.

Blodprøvetagning kan finde sted indtil kl. 13.40,  Efterbehandling af blodprøverne samt aflevering af disse til sygehusets laboratorium gør, at det ikke kan ske senere.

Tidsbestilling til vaccinationer til udlandsrejser kan ikke ske via selv-booking. Det er nødvendigt med enten en telefonisk kontakt eller en e-mail konsultation, hvor man beskriver hvilke vaccinationer, der er behov for.

Tidsbestilling til alle øvrige vaccinationér kan foregå via selvbooking hos sygeplejersken.

Det er også nødvendigt at bestille tid via telefonen, såfremt det er større undersøgelser eller mere end 2 problemer på én gang. 

 

OBS HVIS DU FÅR NYT TELEFONNUMMER

Såfremt du ændrer telefonnummer, er det meget vigtigt, at det bliver ajourført under din profil,

så vi har mulighed for at kontakte dig, hvis det skulle blive nødvendigt.